Cum cumpăr?

Cărțile Editurii Curs se pot achiziționa direct de pe site-ul nostru sau de la librării fizice sau online partenere.

Pentru a cumpăra de pe site-ul nostru vi se vor solicita următoarele informații, necesare pentru facturare și livrare: numele dvs.; denumirea firmei (dacă este cazul); CIF (în cazul firmelor); adresa de facturare; adresa de livrare (dacă este diferită de cea de facturare); o adresă de email validă (pentru confirmarea automată a plasării comenzii și pentru transmiterea facturii, dacă optați pentru plata prin transfer bancar); un număr de telefon valid (pentru confirmarea comenzii înainte de livrare și pentru curierat); opțiunea privind modalitatea de livrare și de plată.

Pentru a cumpăra de pe site-ul nostru nu este necesar să vă creați cont. Crearea unui cont permite însă finalizarea mai rapidă a viitoarelor comenzi (datele de facturare şi de livrare fiind deja salvate) și accesul facil la informații precum sunt starea comenzii în curs și istoricul comenzilor dvs., precum și posibilitatea obținerii de vouchere pentru reduceri la cumpărăturile viitoare.

 

Livrare şi plată

Pentru plata cărților comandate puteți opta pentru plata ramburs (numerar la primirea coletului) – valabil doar pe teritoriul României. Alternativ, puteți alege opțiunea de transfer bancar (în contul nostru de la ING Bank sau, pentru instituțiile de stat, în Trezorerie). Pentru comenzile din afara României, plata se poate face exclusiv prin transfer, în cont bancar de RON.

În țară, livrăm prin curier rapid. În afara țării livrăm prin Poșta Română. Termenul estimativ de livrare pe teritoriul României este de trei zile lucrătoare de la plasarea comenzii (două săptămâni în afara țării), pentru cărțile aflate pe stoc. Pentru cărțile cu eticheta „stoc epuizat” sau „disponibil cu precomandă”, posibilitatea și termenul estimativ de livrare vor fi comunicate pe mail fiecărui solicitant. Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri la livrare survenite din vina companiei de curierat sau a unor situații conexe transportului (condiții meteo, accidente etc.)

 

Politica de reclamații și retur

Orice reclamaţie privind starea produselor livrate la clienţi va fi adusă la cunoştinţa Editurii în termen de 24 de ore de la primire, telefonic sau în scris, prin e-mail. Editura va reveni cu propuneri de soluționare a problemei semnalate în următoarea zi lucrătoare.

Editura Curs respectă prevederile Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu comercianții, lege ce conferă cumpărătorului dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. În cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator în condiţiile mai sus menţionate (în scris, prin document semnat de cumpărător şi transmis electronic pe adresa de contact de pe site sau prin poştă, cu confirmare de primire), Editura Curs va rambursa sumele plătite de consumator, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor, în termen de cel mult 15 de zile de la data denunţării contractului. Clientul poate alege să primească în schimb un alt produs, achitând costurile de livrare.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și doar dacă acestea nu au suferit deteriorări. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, uzură, urme de folosire etc. În cazul în care consideră că o asemenea acţiune a clientului a fost de rea-voinţă, Editura Curs își rezervă dreptul de a-i solicita acestuia daune-interese în condiţiile legislaţiei în vigoare, precum și de a refuza ulterior să onoreze alte comenzi din partea respectivului client.

În cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Editura Curs, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a despăgubirilor posibil de oferit în cazul că o comandă nu se onorează sau se onorează necorespunzător este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.

Reclamațiile privitoare la defecte de tipar în urma cărora o parte din conținutul cărții lipsește (pagini albe, pagini lipsă etc.) pot fi transmise timp de un an de la achiziția cărții, însoțite de o dovadă fotografică. În acest caz, cumpărătorul poate alege să primească în schimb un volum fără defect (în limita disponibilității pe stoc, Editura asumându-și costurile de expediere), să-i fie pusă la dispoziție gratuit varianta electronică a cărții, dacă acest lucru este posibil, sau să-i fie returnată contravaloarea volumului, la prețul de achiziție.

În cazul în care comanda este expediată, dar nu poate fi livrată din vina clientului (clientul nu este prezent la adresa indicată, nu merge să-și ridice coletul conform înțelegerii etc.) și coletul se întoarce la Editură, comanda va fi retrimisă doar în cazul în care clientul este dispus să-și asume integral costurile costurile de transport (prima și a doua expediere la tariful convenit prin formularul de comandă, la care se adaugă costul returului).